RSVP (μέρος β)

Είμαι σχεδόν σίγουρη πια ότι θα χάσουμε το δείπνο στην Καισαριανή. Οι δείκτες του μεγάλου ρολογιού στην τραπεζαρία συνεχίζουν να χτυπούν αμείλικτα τα δευτερόλεπτα κι ο Αντώνης είναι ακόμη άφαντος. Στη δεξιά γάμπα έχω ένα τσίμπημα από κουνούπι, που όσο πάει και φουσκώνει. Δεν θα βρω ποτέ δουλειά, ο κύριος Κ θα με ξεγράψει και κανείς ποτέ δεν θα μου ξαναδώσει ρόλο στο θέατρο. Κι όλα αυτά επειδή ο Αντώνης είναι τόσο άξεστος που ούτε ένα τηλέφωνο δεν ξέρει να πάρει. Πασχίζω να κρατήσω τα μάτια μου στεγνά, τα νιώθω που βουρκώνουν από τον εκνευρισμό. Ο λαιμός μου με καίει και το πρόσωπό μου έχει κοκκινίσει. Ντρέπομαι και στεναχωριέμαι και τώρα το μακιγιάζ μου θα χαλάσει, θα τρέξει στα μάγουλά μου κι όταν θα προσπαθήσω να το σκουπίσω όλα θα γίνουν χειρότερα από ό,τι ήταν πριν.

Χαλαρώνω την πλάτη και τον σβέρκο μου και πέφτω κακήν κακώς στα μαξιλάρια του καναπέ. Ξόφλησα, τίποτα δεν είμαι. Από το πρωί ετοιμαζόμουν μάταια. Τα μαλλιά μου τώρα είναι ανάκατα και τα μάτια μου έχουν πρηστεί από το κλάμα. Μαύρες κηλίδες λερώνουν τον άσπρο καναπέ και η λευκή μπλούζα με το μανίκι των τριών τετάρτων είναι γεμάτη ζάρες.

«Δε βαριέσαι», σκέφτομαι και αλλάζω κανάλι στην τηλεόραση. Ειδήσεις.

Η ξανθιά παρουσιάστρια με το πλούσιο στήθος μιλάει για την άνοδο στην τιμή της βενζίνης. Ξαφνικά νιώθω πως το βλέμμα της καρφώνεται επάνω μου:

«Φήμες αναφέρουν ότι η κάποτε διάσημη ηθοποιός Αλίσια Παύλου βρίσκεται έγκλειστη σε ψυχιατρικό ίδρυμα της Πεντέλης. Ο σύζυγός της, συντετριμμένος, μίλησε για νευρικό κλονισμό και οι γιατροί δεν της δίνουν πλέον καμία ελπίδα. Οι απόψεις συγκλίνουν στο ότι η ψυχική της κατάρρευση οφείλεται στην διάρρηξη των σχέσεών της με τον πασίγνωστο σκηνοθέτη, κύριο Κ, ο οποίος, όπως όλοι θυμόμαστε, την είχε χαρακτηρίσει αχάριστη και αδιάφορη, μια ντίβα που δεν καταδέχεται να περάσει το κατώφλι του ούτε για να δειπνήσουν. Ας δούμε το σχετικό ρεπορτάζ…»

Από το σοκ ένιωσα το σπίτι να σείεται. λες και με έπιανε κάποιος από τους ώμους και με ταρακουνούσε βίαια.

«Αλίκη! Ξύπνα!»

«Ε…»

«Τι έπαθες παιδί μου; Και γιατί φοράς τα καλά σου; Και τα μάτια σου…ο καναπές…τι έγινε;»

«Δεν ήρθες! Χάσαμε το δείπνο, τώρα κανείς ποτέ δεν θα με θέλει…, τελείωσε το θέατρο για μένα…»

«Τι λες; Αλίκη τρελάθηκες τελείως; Το δείπνο είναι αύριο το βράδυ, σήμερα είναι Πέμπτη!»

Θεέ μου, βαδίζω κατευθείαν προς το τρελάδικο. Όπως ακριβώς τα είπε η παρουσιάστρια στις ειδήσεις. Σηκώνομαι με την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή και τρέχω στο ημερολόγιο που έχουμε κρεμάσει στην κουζίνα.

Με έκπληξη ανακαλύπτω έναν μεγάλο κόκκινο κύκλο στο κουτάκι της αυριανής μέρας και λιποθυμώ.

Σχολιάστε

